jag har nu hittat två möjliga resor. två för dyra resor, men de enda som kan tänkas fungera. perfekt är det dock inte, för sas resan blir väldigt stressig och det kanske inte ens går. jag är rädd för att det är för lite tid mellan luleåflyget och londonflyget. då skulle british airways nog fungera bättre, men då är jag på heathrow väldigt sent och det är oklart om jag kan ta mig tillbaks hit. klurigt är vad det är. men jag måste nog i alla fall boka snart om jag ska, för det börjar redan försvinna avgångar som fanns senast igår..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar