22.9.10


nu måste till och med jag erkänna att det börjar bli dags för en ny mobiltelefon. eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Ja,verkligen!! Dendär ser ut att tillhöra soporna :-)

    SvaraRadera
  2. nå, nu ska vi inte ta i ;)
    men den senaste repan (långa över hela skärmen) gjorde verkligen sitt..

    SvaraRadera