så jag gick (läs: sprang upp till övervåningen) och hämtade min värdmamma som fick hjälpa mig att kasta ut den. hon har nämligen blivit hypnotiserad för sin spindelfobi och är nu därför den modigare av oss två. men först så fick alfie leka lite med den, vi tänkte nämligen att han skulle kunna äta upp den så vi slapp vara ens i närheten av den.. men han ville bara leka. men ja, nu är den i alla fall ute ur huset. det är dock inte en särskilt stor tröst, för finns det en så finns det ju flera.
här har ni ytterligare ett av veckans fynd. den här är dock liten och mesig jämfört med dagens spindel, trots att man kan se dess äckliga gula ögon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar