7.9.10

nu har jag bokat mitt flyg hem (eller i alla fall till sthlm, flyget till luleå måste jag testa boka igen imorgon för det fungerade inte ikväll)!

19 Dec. London Heathrow - Stockholm, 13.50-17.20
03 Jan. Stockholm - London Heathrow 16.10-17.50

2 kommentarer:

  1. FAB! Men jag antar att första flyget går 15.50? ;D *längtar*

    SvaraRadera
  2. vadå? nej? 13:50.. eller vad menar du? ^^

    SvaraRadera