nowadays så barnvaktar jag bara ett barn på torsdagskvällar. bella och kimi är nämligen med i någon teater tillsammans med hostmum. så ikväll har jag och tara sett på film (confessions of a teenage drama queen, eller något sånt) och efter det så såg vi på supersize kids (ett program som var precis vad det låter som). och om det inte skulle låta så fruktansvärt hemskt så skulle jag säga att vi (läs: mest tara) skrattade/blev väldigt upprörd över deras utseenden, men eftersom att det är just hemskt så kan ni ignorera den här meningen. och när de kom hem, kring 10, så hade de med sig kakor! fullt godkänd kväll alltså.
övriga dagen har dock mest bestått av tjaffs, bråk och dylikt. men imorgon är det fredag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar