jag skriver brev till jennica, har ont i magen - men det förtjänar jag efter den där äckligt goda varma chokladen på starbucks, och har en mindre identitetskris. eller inte en så liten heller. men jag är ändå rätt.. glad idag. ja, det har varit en bra dag idag. trots ösregnet som förstörde picnicen och att min lön nästan redan är slut.
svenska carro och elin.




Åh var det kul på aupair--träffen?
SvaraRaderaHittade du några nya att bli vän med?
Tusen kramar.
jodå, vädret hade fått vara bättre men det var kul :) jag träffade några nya trevliga au pairer.. men som vanligt så bor alla massa mil härifrån :/
SvaraRaderakram!