imorgon blir det london och au pair träff med närmare 300 au pairer. exciting!
något som dock är lite mindre exciting är att ta sig till picadilly på egen hand. och speciellt imorgon eftersom att det verkar som att jag måste ta buss pga avstängda tunnelbanelinjer.
och just nu har jag med stor sannolikhet feber så jag hoppas att det känns bättre imorgon. men i vilket fall som helst så ska jag åka. sen så hoppas jag även på hyffsat väder, men vi vet nog alla att det kommer regna imorgon. för det regnar ju alltid här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar