de skrev på det med vit krita och det gick typ inte att få bort. då tog de en blöt trasa och skulle försöka och det slutade bara med att den röda (hus)färgen försvann också.
och jag tror hon är ok. hon kan inte riktigt gå (så det blir "spännande" att se hur morgondagen blir.. typ när vi ska stressa till bussen) men inget är brutet. inte vad vi vet i alla fall.
Vad lyckades dom göra med garaget? Och hur gick det med hon som ramlade från trädet?
SvaraRaderade skrev på det med vit krita och det gick typ inte att få bort. då tog de en blöt trasa och skulle försöka och det slutade bara med att den röda (hus)färgen försvann också.
SvaraRaderaoch jag tror hon är ok. hon kan inte riktigt gå (så det blir "spännande" att se hur morgondagen blir.. typ när vi ska stressa till bussen) men inget är brutet. inte vad vi vet i alla fall.