jag är trött. sliten, less.. knackered.. och jag vaknade upp med värsta finnen mitt i pannan imorse. roligare saker har jag varit med om. på 20min kommer nina också ska vi promenera in till stan för att träffa mareike (en ny tyska). imorgon är det måndag. ångest, ångest, ångest.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar