16.8.10

nu har jag förbokat håkans nya album, 13 oktober ramlar det ner i brevlådan. dock i fel land men det är ett senare problem.
(mamma: jag valde faktura så du får maila mig detaljerna och det sen när den kommit så betalar jag den.. det borde väl fungera? och första person som kommer och hälsar på mig får ta med den.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar