den senaste veckan har jag känt att jag verkligen skulle vilja plugga igen. jag har verkligen längtat efter det; strukturen, vännerna, ja till och med skoluppgifter. så att jag ska studera vidare efter att jag kommit tillbaka från england är det ingen tvekan om. jag måste bara hitta utbildningen för mig (jag tror dock att jag kanske har hittat den, och därför känns det än mer som att jag vill börja plugga nu!).






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar