nu är jag snart klar med dagens sysslor. jag har:
- plockat undan i lekrummet och städat skåpet med leksaker.
- tvättat fyra maskiner, två med endast sängkläder.
- hängt tvätt + vikt de torra plaggen.
- strykt kläder i 3 timmar (!)
- vattnat blommorna.
- plockat i och ur diskmaskinen.
och just nu fixar jag middag åt mig, det blir fiskpinnar och potatis idag igen.. tredje gången sen i söndags. men det är faktiskt grymt gott, och jag måste äta potatis tills jag blir så less att jag spyr vid tanken på det. för nu väntar det veckor av pasta igen..
ikväll blir det film och popcorn. vilken film vet jag inte än, men antingen blir det nanny mcphee, mamma mia (nej, har inte sett den än) eller peter pan (den bra versionen med jeremy sumpter). vilket tycker du?
Jag känner bara till Mamma Mia av dom du räknade upp, så då föreslår jag den :-)
SvaraRaderajag tycker peter pan ;)
SvaraRaderanu slänger jag bara in en kommentar här lite för att jag bara vill typ eller nått ;D Känns jättebra att läsa att du faktiskt börjar trivas och att allt känns mycket bättre för dig! Som du vet så kommer kalix alltid finnas kvar och även om de flesta drar iväg nu så kommer även de flesta komma tillbaka då och då och faktiskt är det så att de som verkligen betyder något, de man vill hålla kontakten med, de håller man faktiskt kontakten med! Gudars vilken urusel kommentar med dåliga formuleringar och variation men faktiskt har jag haft en väldigt tung dag på jobbet idag så min hjärnaktivitet är ungefär lika med äppelmos. <3 på dig finaste finaste du
SvaraRadera