20.8.10

hur ironiskt är det inte att jag står och stryker pressveck när jag lämnade mina chinos hemma för att just slippa göra det. ha ha.

och föressten, vet ni hur ont det gör att få varm ånga på brännblåsor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar