människorna här är så mycket trevligare än vad vi svenska är. generellt sett då såklart eftersom att det alltid finns undantag (men nu tänker jag dra alla över en kam). bara som ett exempel, jag var idag på waterstone och när jag lämnade affären så tackade expediten för mitt besök (trots att jag inte handlat något) också kom han och öppnade dörren åt mig.
och kassörskorna packar ner ens varor i kassarna färdigt åt en och alla frågor om du hittat de du sökte efter. så ja, min poäng är väl typ att det är väldigt mycket trevligare att shoppa här än i sverige.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar