den 27 augusti har the girl who played with fire premiär här i uk. eftersom att jag faktsikt inte har sett den än så tror jag att jag ska gå och se den, vad spelar det för roll att den är engelskt textad.
både böckerna och filmerna är väldigt populära här, de finns verkligen överallt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar