24.8.10

klockan är endast elva och jag har rengjort spisen, tvättat två maskiner och strykt gårdagens tvätt. nu har familjen åkt iväg för att fira värdmammas pojkväns födelsedag. var de har åkt vet jag inte riktigt, och inte heller hur länge de blir borta. men eftersom att jag inte har några fler sysslor att göra för tillfället, och inga barn är hemma, så kan jag väl inte behöva sitta kvar här inne.. eller? jag skulle liksom vela ta en promenad..

1 kommentar:

  1. butterflies är nästan läskigare (fast kanske inte just i det där läget) ;) de sitter ju på ens hand när man sover.....

    SvaraRadera