24.8.10

jag misstänker att min värdfamilj har åkt vilse, eller så rymt för att aldrig komma tillbaka. de åkte ungefär 11 och har inte kommit hem än.. och jag vet inte ens om jag jobbar eller är ledig.

1 kommentar: