au pair i chelmsford.
2010/2011
24.8.10
jag misstänker att min värdfamilj har åkt vilse, eller så rymt för att aldrig komma tillbaka. de åkte ungefär 11 och har inte kommit hem än.. och jag vet inte ens om jag jobbar eller är ledig.
1 kommentar:
Mamma
augusti 24, 2010
Klart du är ledig, det är ju kväll :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Klart du är ledig, det är ju kväll :-)
SvaraRadera