5.8.10

jag är helt död. sliten, utbränd, utmattad, you name it. därför kan jag inte uppdatera er om ens hälften av de saker som jag skulle vilja. har i alla fall varit på bio ikväll, toy story 3, tillsammans med kristine från australien och danske anette. det var tänkt att vi skulle se på inception men den var slutsåld, och lika bra var väl kanske det för mitt huvud hade inte orkat med något svårare än leksaker som pratar.

imorgon väntar 16 timmars jobb; för torsdagar är min barnvaktskväll. i morgondagen kommer det ingå att bada alla tre, sortera skräp och föra ut soptunnor, stryka och massa andra roliga saker. ser fram emot det.

här kommer lite random bilder:



det är inte många gånger i mitt liv som jag har börjat dagen 06:30 med att tvätta två maskiner och sedan hänga och stryka ett tjog med kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar