idag har jag inte alls särskilt mycket att göra. ska vattna lite blommor kring 18 och städa ett skåp i barnens lekrum om jag ville. vilket jag vill, det är bra att hålla sig sysselsatt. annars mår jag helt obeskrivligt dåligt idag. jag vaknade 05 pga såna enorma magsmärtar.. fick springa upp och ta två alvedon och sedan efter lite om och men så somnade jag om. dock så mår jag inte alls bättre nu, så trist. det är antagligen en blandning av att jag käkar lactrase tabletter som om det vore godis och att jag äter en 90% mjölkkost trots laktosintolerans. ikväll kommer flickorna hem så då ska jag träffa dem för första gången. keep your fingers crossed!
och jag har nu sagt att jag har en blogg, och det var okej. iså lite bilder kan ni ju i alla fall få se.
ursäkta röran, men det var precis när jag kom hit.. innan jag hade packat upp och bytt säng.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar