au pair i chelmsford.
2010/2011
25.8.10
covergirl?
man är dum om man tackar nej till en covergirl fotografering, right? betald resa in till london, covergirl sminkning och sen en photoshoot.. visst borde jag väl åka?
once in a lifetime
eller vad är det nu man brukar säga..
2 kommentarer:
Anna Den Smarta
augusti 25, 2010
klart du ska! Tänk då kan jag säga "dedär är mitt guldkorn!"
Svara
Radera
Svar
Svara
Josefine
augusti 25, 2010
va?! av vem har du fått det?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
klart du ska! Tänk då kan jag säga "dedär är mitt guldkorn!"
SvaraRaderava?! av vem har du fått det?
SvaraRadera