25.8.10

covergirl?


man är dum om man tackar nej till en covergirl fotografering, right? betald resa in till london, covergirl sminkning och sen en photoshoot.. visst borde jag väl åka? once in a lifetime eller vad är det nu man brukar säga..

2 kommentarer:

  1. Anna Den Smartaaugusti 25, 2010

    klart du ska! Tänk då kan jag säga "dedär är mitt guldkorn!"

    SvaraRadera
  2. va?! av vem har du fått det?

    SvaraRadera