30.7.10

9 timmar och 50 minuter

ja, det är allt som är kvar nu. sedan åker jag. det är spännande, ångestframkallande, lite nervöst och väldigt roligt. jag tror dock att nervosititen kommer att ha övertaget imorgon, men vi får väl se. hur som helst så har jag inte ens packat färdigt ännu, och utöver det så finns det en hel del andra saker att göra. men det löser sig. och det verkar i alla fall som att jag klarar 23 kilos gränsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar