det är väldigt glest med uppdateringar här men jag har nog mina skäl. dels så finns det verkligen ingenting som jag tror att ni skulle vara intresserade av att läsa, för det är bara samma gamla saker. ingenting nytt. men också så blir det inte mycket bloggande eftersom att jag åker hem så snart, och det börjar jag få lite panik över. det är väldigt blandade känslor inför det hela och det går hela tiden i vågor, men just nu så känns det mest underligt. att jag aldrig mer kommer bo här går inte riktigt att greppa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar