2010/2011
Jättefina bilder.. Ser inte alls ut som England!! Man skulle tro att ni varit vid Medelhavet :-)och tack för kortet, det kom idag :-)
Jättefina bilder.. Ser inte alls ut som England!! Man skulle tro att ni varit vid Medelhavet :-)och tack för kortet, det kom idag :-)
SvaraRadera