när man har jobbat sen strax innan 7 imorse och därför nu är dödstrött och tittar på klockan och ser att den är 19, då blir man glad. för det betyder att man äntligen snart ska få sluta. men när man då i samma stund får ett sms som säger att så inte blir fallet då är det inte riktigt lika kul. speciellt inte om det meddelandet säger att det är minst jobb till 21 som gäller ikväll.
.............................. kul
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar