just nu har jag lite sista minuten ångest. imorgon är det ju sista dagen för universitet/högskoleanmälan så det gäller att veta vad man vill nu, vilket jag inte riktigt gör. så jag har ikväll googlat och läst i några timmar.. men det är oklart om det har gjort mig ens lite klokare.
det känns ungefär som att idag är hela världen öppen men imorgon så har jag begränsat mig till en sak. och det om något ger ju en panik.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar