15.4.11

"jag vaknar i amsterdam, drömmer utan färger över peking."

jag vet att det börjar bli tjatigt, men jag kan inte riktigt låta bli. för det är så bra och nu har även videon släppts som är minst lika bra så då kan jag ju inte annat än att dela med mig. (sen så skadar det ju inte direkt att herr johansson är hyfsat snygg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar