18.4.11


i skrivande stund pratar jag lite med josephine (familjens nya au pair) och det känns rätt bra det här med att hon snart kommer hit. jag känner mig liksom redo att lämna över åt henne.. och sen så verkar hon ju vara en toppentjej så jag tror verkligen att det här kommer bli bra.

föressten så har dagen varit helt okej. men sen så vet jag ju att min ångest alltid är så väldigt överdriven så det är ju inte särskilt överraskande. det är sällan det blir ens hälften så hemskt som ångesten ger sken av.

nu är jag dock mentalt och fysiskt utmattad vilket man blir av en heldag som au pair.. men imorgon är det tisdag. en dag mindre samt en dag närmare helgens äventyr i brighton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar