15.4.11

har precis varit och köpt hp and the deathly hallows part 1 som kom ut på dvd igår. jag plockade också upp lite gräddfil på vägen hem så nu ska jag fixa dipp (olw holiday!) och sen blir det lite filmkväll. härlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar