3.4.11

dagens minus och plus:

- jag somnade någon gång efter fyra (monsterbarnen kunde aldrig hålla käft) och vaknade strax efter klockan sex. inte roligt.
- morgonen var kaos och för att göra en lång historia kort så strulade tågen (som vanligt) vilket förstörde hela mitt tidschema. att äta frukost fanns det inte tid till.
- det krävdes en tågresa, 40 minuter med buss, samt två tunnelbanebyten för att ta mig in till london. hela resan tog ungefär 2 timmar. det ska ta 35 minuter.
- när jag väl var framme i london så fanns det inte tid till att köpa något att äta så det fick vänta tills efter musikalen (5pm) vilket gjorde att jag nästan svimmade på tuben.
- under promenaden från tågstationen och hem så började det ösregna.
- och nu har jag en killer headache. mildt sagt.

+ musikalen var fantastisk, underbar och obeskrivligt bra. ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. men den var i alla fall helt makalös och både jag och elin var överens om att det var något av det bästa vi någonsin sett. teatern, scenen, kostymerna, skådespelarna/dansarna, musiken samt allt annat = 5 av 5 toasters.
+ det har varit bra väder största delen av dagen, det var kul att träffa elin igen och nästa helg kommer familjen och hälsar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar