1.3.11

True story

"Jag bor för tillfället i London. Oklart hur länge till jag kommer att göra det. Jag kan dö vilken sekund som helst.

Det är så väldigt, väldigt obehagligt och läskigt att engelsmännen inte förstått att resten av världen bytt till högertrafik för sjukt länge sen. Det är ju jättelänge sen nu! När bytte svenskarna liksom, 1967 typ? Kom igen nu England, you can do it! Nu är det bara ni, Cypern och Malta kvar i Europa. Det är inget vinnargäng!

Om man råkar vara lite seg och ändå tittar åt vänster fast det klart och tydligt står LOOK RIGHT målat på övergångstället- då är det hög procentsats att man kommer att bli påkörd vilken sekund som helst.

Jag tackar gud för varje dag jag får leva. Tack. "

- josephine bornebusch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar