19.3.11

skinande sol, blå himmel och massa plusgrader. så nu ska jag fixa till mig lite och sen ta tåget in till london. det ska köpas musikalbiljetter också blir det nog lite häng på leicester square. kanske också att jag passar på att besöka covent garden, som råkar vara ett av mina absoluta favoritställen i london. så glöm inte att åka dit om ni är i london.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar