luskammar mig själv (vi har fått löss här i huset och jag hoppas innerligt att jag slipper undan), skriver brev samt pysslar ihop små presenter som jag ska skicka till några fina människor. helt okej måndag alltså, men det bästa med den är nog att den snart är slut.
på torsdag blir det lunch date med nina och isabella då vi ska fortsätta planera brighton samt kolla upp hostel, åh vad det ska bli kul!
och till helgen blir det äntligen att gå och se en musikal. längtar, längtar, längtar.
ja just nu är det mest bara roliga saker att se fram emot. och om man bara skulle slippa måndag-torsdag så skulle det ju vara ganska perfekt.. och är det verkligen för mycket begärt?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar