mitt första inlägg om big brother (förhoppningsvis det sista, men jag kan inget lova)
igår valde tobias att lämna big brother och efter två dagar så känns programmet fortfarande rätt tomt. något saknas ju. jag inser också att jag aldrig någonsin skulle klara av att ha 24/7.. hur gör man för att sluta kolla?! det är ju en helt fantastisk programidé och man blir pinsamt insatt (och en aning beroende). men i alla fall, big brother utan tobias är inte riktigt som det ska vara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar