4.3.11

framtidsångest

om bara två veckor så ska jag skicka in min anmälan till höstterminens skolstart och därför går min hjärna på högvarv. vad vill jag läsa? vad tycker jag är intressant egentligen? klarar jag av hundratals timmar av mikrobiologi? visst är väl skåne för långt bort? och luleå är ju uteslutet.. eller? usch vad det är svårt.

1 kommentar:

  1. Mikrobiologi är intressant, det har jag oxå läst :-) och Skåne är nog lite avsides..., (Linus säger att det inte ens ligger i Sverige)och det blir så bökigt att komma och hälsa på då :-) fundera på! Inte värt att ha ångest för..

    SvaraRadera