au pair i chelmsford.
2010/2011
6.2.11
nu tänker jag ladda upp inför en ny vecka med ett avsnitt av scrubs. en ny vecka bestående av långa dagar och sjuka barn.
den här måndagen har jag inte ens något kul inplanerat till helgen. något att se fram emot. men det löser sig nog.
1 kommentar:
Mamma
februari 07, 2011
Är dom fortfarande sjuka?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Är dom fortfarande sjuka?
SvaraRadera