"no offence, but you're the cutest person in the world"
det här får jag höra minst 100 gånger om dagen, men man ska ju inte klaga. komplimanger kan man väl inte få för många av. och "no offence" är bellas nya favorit uttryck och därför använder hon det i precis varenda mening, det spelar ingen roll att det egentligen inte fungerar. så nu har vi andra också börjat med det, så, allt här i huset är just nu inget illa menat.
and yes, it is a tiny bit annoying.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar