black swan var så väldigt bra.
jag kan inte berätta särskilt mycket om den, annat än att den lämnar intryck och att ni borde se den. om ni har åldern inne dvs, för jag rekomenderar inte någon under 15 (eller kanske 18) att se den. men vår spontana reaktion under och efter filmen var: obehag. för det är en enormt obehaglig film på så många olika sätt, men åh vad den var bra. sen så skadade det ju inte att natalie portman som råkar vara en av mina favoriter hade huvudrollen. och hon borde ha minst en oscar för den här rollen.
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=5jaI1XOB-bs
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar