21.2.11

idag har jag:

- varit "ledig". hm har tagit ledigt idag och imorgon så jag hjälper mest henne med lite saker plus sköter tvätten/strykning. lagomt med jobb helt enkelt, alla mina dagar borde vara så.
- byggt ett skrivbord plus två stolar från ikea. det gick nästan helt felfritt! (ena lådan är lite.. skev. men man kan inte ha för höga krav.)
- bokat flygbiljetter, så snart kommer jag hem! och det är rätt så bitterljuvt. jag vill hem men det finns så mycket som jag vill hinna göra här först. lösningen är att jag helt enkelt får börja ta tag i saker..
- inte laddat upp några bilder än. men det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar