förbereder mig mentalt inför dag nr 3 instängd inne i huset med gråtande barn (utan att överdriva så har en av tjerna gråtit konstant idag från 12 till 4. och det enda som hjälpte var att hennes mamma kom hem). och jag ids inte ens nämna hur less och trött jag är, för det känns rätt onödigt.
och som pricken över i'et så ska jag också barnvakta imorgon, hurra för arbetsdagar som börjar 06 och slutar 22. godnatt.
tips från coachen: skaffa aldrig barn. med betoning på aldrig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar