24.2.11

det här februarivädret är verkligen helt sjukt! just nu är det 15 grader och skinande sol.. så jag var nyss ute i tshirt utan att frysa det minsta! måste jag säga att jag älskar det och just nu är otroligt glad att jag inte är i sverige?

p.s. förra au pairen är här nu och det är lite halvskumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar