att bli väckt strax innan 06 av två gråtande barn känns inte som den mest optimala starten på dagen, för nu är klockan är inte ens åtta och jag är förfärligt trött.. men det är bara att gilla läget antar jag.
snart är det dags att skicka iväg ett av barnen till skolan och sen se till att de två andra försöker sova så att de kanske kan fara till skolan imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar