[22:17]
lyssnar på "and then you", klipper, klistrar, skriver, tänker och gäspar. om det inte vore för att jag vill pyssla färdigt med mina kort som ska postas imorgon så skulle jag släcka lampan och sova nu. men det får vänta ett tag. och föressten så köpte jag en laxrosa kofta idag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar