22.2.11

19 februari - camden/notting hill med marika.

(klicka för större bilder)





































2 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Vilket häftigt ställe det verkade vara :-) synd att det var paraplyväder. Jag hade velat ha skylten i mitten som du hade med på en bild (I'm busy, you're ugly, have a nice day):-)

    SvaraRadera
  2. super häftigt! och det blir nog ett nytt besök någon dag då det är bättre väder :)
    (jag ville också ha den)

    SvaraRadera