2010/2011
Fina bilder!! Vilket häftigt ställe det verkade vara :-) synd att det var paraplyväder. Jag hade velat ha skylten i mitten som du hade med på en bild (I'm busy, you're ugly, have a nice day):-)
super häftigt! och det blir nog ett nytt besök någon dag då det är bättre väder :)(jag ville också ha den)
Fina bilder!! Vilket häftigt ställe det verkade vara :-) synd att det var paraplyväder. Jag hade velat ha skylten i mitten som du hade med på en bild (I'm busy, you're ugly, have a nice day):-)
SvaraRaderasuper häftigt! och det blir nog ett nytt besök någon dag då det är bättre väder :)
SvaraRadera(jag ville också ha den)