5.1.11

om det nu är någon som har missat det så kan jag berätta att jag sedan två dagar tillbaks är tillbaks i chelmsford. resan hit var inte i närheten så hemsk som den förra, men långt ifrån perfekt. det var en massa strul med tågen vilket krävde massa onödig tid i tunnelbanan, lite ersättningsbussar, etc. men i alla fall, nu är jag tillbaks.

igår hade jag en heldag med barnen eftersom att de var lediga, men idag har allt gått tillbaks till det vanliga och de är tillbaks i skolan. jag började första riktiga dagen med att försova mig också, vilket ju alltid är kul. sen har det blivit lite tvätt och strykning (ska snart springa upp och hänga resten av tvätten), också har jag bokat en klipptid. eftersom att jag ju måste hinna prova på lite olika salonger för att veta vilken som är bäst så blev det den här gången inte mack utan options. på papper verkar de i alla fall mycket bra. 15 januari är det som gäller.

p.s. den andra bloggen är också uppdaterad.

1 kommentar:

  1. håll hårt i lockarna dom kanske säljs till någon transvestit som behöver löshår :)

    SvaraRadera