26.1.11

nu tänker jag dela med mig av den kanske bästa låt som någonsin gjorts. är den er redan bekant, grattis, men har ni inte hört den förut så borde ni eventuellt skämmas lite. här är den i alla fall, bon ivers mästerverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar