13.1.11

föressten så har det idag varit 14 grader. och det är alltså plusgrader vi pratar om. inte för att skryta eller så.

skinny love - bon iver

1 kommentar:

  1. Va fuskigt! I morgon lördag har dom lovat -25, 26 grader här... Usch! Jag vill oxå ha plusgrader.

    SvaraRadera