2010/2011
Va fuskigt! I morgon lördag har dom lovat -25, 26 grader här... Usch! Jag vill oxå ha plusgrader.
Va fuskigt! I morgon lördag har dom lovat -25, 26 grader här... Usch! Jag vill oxå ha plusgrader.
SvaraRadera