13.1.11

det har blivit lite dåligt med uppdateringar här, men jag överlevde spinningen i alla fall, så det är inte därför. egentligen så har jag nog inget att skylla på, förutom de där gamla ursäkterna som jag har varit upptagen och det finns egentligen inte så mycket att säga. anyways så är det torsdag idag vilket innebär att jag är barnvakt. 7-11pm. och som vanligt så kör jag och tara på movie night, sådär lagomt ansträngande för mig alltså. great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar