5.1.11

att påstå att man inte kan ha givande konversationer med barn är enbart fel. under vår promenad hem idag har vi pratat om vad det innebär att vara hjärndöd, hur man kan förlora minnet, medvetslöshet, och en hel del annat. kanske inte de mest upplyftande ämnena, men väldigt givande.

1 kommentar:

  1. Ja man får ju ärliga svar av barnen i alla fall på gott o ont :)

    SvaraRadera